טרנספר? בן ברק מבהיר: "מתנגד לגירוש תושבי עזה"

    המהדורה המרכזית 1 Comment on טרנספר? בן ברק מבהיר: "מתנגד לגירוש תושבי עזה"

    ח"כ רם בן ברק לאבי מימרן במהדורה המרכזית: "עזה זה אזור הלחימה היחיד בעולם שבו התושבים לא יכולים לצאת ממנו. מה שהצעתי הוא לאפשר להם לצאת, לא לגרש אותם בכפייה. צריך גם לאפשר להם לחזור אחר כך" | על הרשות הפלסטינית: "תוכנית הלימודים בבתי הספר צריכה להשתנות וגם עידוד המחבלים, אבל הרש"פ עם כל מגרעותיה ממלאת תפקיד חשוב במלחמה מול חמאס"

    ח"כ רם בן ברק צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ רם בן ברק (יש עתיד), שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית וקרא להקמת ממשלת אחדות "בלי הקיצוניים", כלשונו. "ישראל נמצאת במשבר החמור בתולדותיה. גם מבחינת האמון בהנהגה וגם האמון ביכולת הצבא להגן על הגבולות. הסיטואציה מחייבת שינוי. כשאני רואה פוליטיקה תוך כדי המלחמה, לדוגמא שלא נוגעים בכספים הקואליציוניים כדי לא לפגוע בקואליציה ולא מבינים את גודל השעה – זה מטריד אותי. יש לנו גם מלחמה כלכלית".

    "המלחמה יכולה להימשך הרבה מאוד זמן ויש דברים שלא יכולים לחכות", אומר בן ברק. "היה נכון לעשות ממשלת חירום לאומית, בלי קיצוניים, שתפקידה יהיה להחזיר את האמון ולשקם את הכלכלה. לרוב הציבור יש את אותם ערכים אבל יש שוליים קיצוניים ולצערי הם מכתיבים את המדיניות".

    הוא הבהיר בנוגע להצעתו לאפשר לתושבי עזה להיקלט במדינות ערביות אחרות: "יש שם אזור לחימה מאוד קשה ועזה זה אזור הלחימה היחיד בעולם שבו התושבים לא יכולים לצאת ממנו. הרעיון שלי הוא לאפשר למי שרוצה – לצאת ולמצוא לו גם מי שיקלוט אותו. לא בכפייה וגם לאפשר להם לחזור אחר כך. הבינו אותי לא נכון ולקחו את זה למקום של טרנספר. אני לא רוצה לגרש אף אחד מביתו".

    ומה הפתרון לבעיית עזה? "צריך להיות שם שלטון שהוא לא טרוריסטי ולא חולם להשמיד אותנו, אלא רוצה לבנות חיים נורמלים במקום הזה. את החמאס צריך להשמיד. גם אחרי זה צריך לשמור על חופש מבצעי לסיכול טרור כמו ביו"ש".

    על הרשות הפלסטינית: "תוכנית הלימודים צריכה להשתנות, עידוד המחבלים צריך להשתנות. זה משהו שצריך להבהיר גם לעולם. אבל הרש"פ עם כל מגרעותיה ממלאת תפקיד חשוב במלחמה מול חמאס ביו"ש".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      קוראים לזה טרנספר מרצון יקירי…
      במשך שנים מושג מאוס בשבילך